Panasonic zapewnił sobie najgorętszy obiekt pożądania nabywców odtwarzaczy Blu-ray 3D, systemów kina domowego czy telewizorów plazmowych: film 3D AVATAR. Uważa się, że jest to matka wszystkich filmów 3D. Oferta była możliwa dzięki współpracy z dystrybutorem filmu, firmą Twentieth Century Fox, która posiada prawa do tego przeboju. Była to kontynuacja współpracy marketingowej obu firm, gdyż Panasonic towarzyszył już premierze kinowej Avatara jako oficjalny partner. Globalna promocja product bundle rozpocznie się na początku listopada; Panasonic pozostawił otwartą datę zakończenia.
Możliwość obejrzenia najbardziej udanego filmu na świecie, Avatar, w 3D we własnym salonie staje się rzeczywistością, gdy klienci zakupią telewizor 3D, system kina domowego z obsługą 3D lub odtwarzacz 3D Blu-ray firmy Panasonic. Zarówno Twentieth Century Fox jak i Panasonic określają współpracę jako „kamień milowy dla technologii 3D”. Panasonic i tak płynie obecnie na fali sukcesu swoich telewizorów plazmowych 3D. Świadczą o tym liczne zwycięstwa w testach na całym świecie. Naturalnym było więc, że Panasonic powinien z powodzeniem wziąć udział w przetargu na Blu-ray 3D filmu Avatar, który wymaga najwyższej wydajności od całego łańcucha sygnałowego 3D.
Armando Romagnolo, General Manager Product Marketing TV, Home AV & Training CE Panasonic Germany, powiedział, że szczególnie film Avatar był wyjątkowym wydarzeniem w połączeniu z produktami 3D firmy Panasonic. Jednocześnie podkreślił, że oprócz ogromnego efektu reklamowego, idealnie zaprezentowana zostanie cała wydajność technologii 3D firmy Panasonic. Japończycy są bowiem uważani za czołowych współtwórców technologii 3D na świecie i oferują bogate portfolio produktów: telewizory plazmowe 3D o przekątnej ekranu od 42 do 152 cali, systemy kina domowego 3D, odtwarzacze Blu-ray 3D i wreszcie pierwszą kamerę 3D Full HD.
Właśnie rozpoczyna się ogólnoświatowa kampania product bundle. Fani Avatara mają dwie opcje: kupić produkt 3D firmy Panasonic lub czekać. Bo Avatar w 3D nie będzie dostępny w sklepach i wypożyczalniach wideo w przewidywalnej przyszłości. Przy zakupie pozostaje jeszcze jedna mała przeszkoda do pokonania: Klienci muszą zarejestrować się online podając numer urządzenia zakupionego produktu, Avatar następnie podąży za nimi pocztą.