Ludmiła jest naszą pasjonatką technologii telewizyjnych. Mając oko do każdego szczegółu i zamiłowanie do obrazów o wysokiej rozdzielczości, odkryła swoją fascynację telewizorami wszelkiego rodzaju w młodym wieku. Jej pasja doprowadziła ją do uzyskania dyplomu z elektroniki i lat pracy w branży telewizyjnej.
Jej dogłębna wiedza i niestrudzone badania sprawiają, że jest autorką, której można zaufać we wszystkich kwestiach związanych z telewizją.
Agnieszka podziela pasję Ludmiły do telewizorów i stała się prawdziwym ekspertem w tej dziedzinie. Z zamiłowaniem do innowacyjnych technologii i ciekawością, która nie zna granic, wnosi świeże perspektywy do świata technologii telewizyjnej.
Agnieszka zdobyła swoją bogatą wiedzę przez lata badań. Jej wypowiedzi są pouczające i entuzjastyczne.
Założona w 2009 roku firma TV Time ma długą historię pomagania ludziom w podejmowaniu mądrych decyzji. Zbudowaliśmy tę reputację przez wiele lat, pomagając naszym czytelnikom w codziennych pytaniach i decyzjach. Pomogliśmy tysiącom czytelników znaleźć odpowiedzi.
Nasze treści dotyczą tematów, które są szczególnie istotne dla Ciebie jako odbiorcy - zawsze szukamy najlepszych porównań, wskazówek i porad dla Ciebie.
TV Time działa zgodnie z zdefiniowaną polityką redakcyjną. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twoje interesy są naszym priorytetem. Autorzy TV Time badają niezależne treści, aby pomóc Ci w codziennych problemach i ułatwić podejmowanie decyzji zakupowych.
Nasze zasady
Twoje zaufanie jest dla nas ważne. Dlatego pracujemy niezależnie. Chcemy dostarczać naszym czytelnikom obiektywnych informacji, dzięki którym będą w pełni poinformowani. Dlatego ustanowiliśmy standardy redakcyjne oparte na naszym doświadczeniu, aby zapewnić pożądaną jakość.
Treści redakcyjne są weryfikowane przez naszych dziennikarzy i redaktorów w celu zapewnienia naszej niezależności. Wyznaczamy wyraźną granicę między naszymi reklamodawcami a redakcją. Dlatego też nasz wyspecjalizowany zespół redakcyjny nie otrzymuje bezpośredniego wynagrodzenia od reklamodawców na naszych stronach.
Niezależność redakcyjna
Ty, jako czytelnik, jesteś w centrum naszej pracy redakcyjnej. Najlepsze porady dla Ciebie - to nasz największy cel. Chcemy pomagać w rozwiązywaniu codziennych problemów i podejmowaniu właściwych decyzji.
Aby mieć pewność, że na nasze standardy redakcyjne nie mają wpływu reklamodawcy, wprowadziliśmy jasne zasady.
Nasi autorzy nie otrzymują żadnego bezpośredniego wynagrodzenia od reklamodawców na naszych stronach. Możesz zatem polegać na niezależności naszego zespołu redakcyjnego.
Jak zarabiać pieniądze i pozostać niezależnym? Pokażemy ci. Nasi redaktorzy i eksperci mają wieloletnie doświadczenie w badaniu i pisaniu treści zorientowanych na czytelnika.
Naszym głównym celem jest dostarczenie czytelnikom wartości dodanej i pomoc w codziennych pytaniach i decyzjach zakupowych.
Zadajesz sobie pytanie, jak zarabiamy pieniądze i pozostajemy niezależni. Mamy na to odpowiedź. Nasi eksperci, dziennikarze i redaktorzy od wielu lat pomagają naszym czytelnikom w codziennych pytaniach i decyzjach. Nieustannie staramy się dostarczać naszym czytelnikom i konsumentom fachowych porad i narzędzi, których potrzebują, aby odnieść sukces w swojej życiowej podróży.
TV Time przestrzega ścisłej polityki redakcyjnej, więc możesz ufać, że nasze treści są uczciwe i niezależne. Nasi redaktorzy, dziennikarze i reporterzy tworzą niezależne i dokładne treści, które pomagają w podejmowaniu właściwych decyzji. Treści tworzone przez nasz zespół redakcyjny są zatem obiektywne, oparte na faktach i nie podlegają wpływom naszych reklamodawców.
Dbamy o przejrzystość tego, w jaki sposób możemy zaoferować wysokiej jakości treści, konkurencyjne ceny i przydatne narzędzia, wyjaśniając przy każdym porównaniu, w jaki sposób powstało. Daje to najlepsze możliwe wyobrażenie o kryteriach zastosowanych do kompilacji porównań i na co należy zwrócić uwagę podczas ich czytania. Nasze porównania zostały opracowane niezależnie od płatnych reklam.
TV Time jest niezależnym, finansowanym z reklam wydawcą i porównywarką. Porównujemy ze sobą różne produkty na podstawie różnych niezależnych kryteriów.
Jeśli klikniesz jeden z tych produktów, a następnie kupisz coś, na przykład, możemy otrzymać prowizję od odpowiedniego dostawcy. Nie spowoduje to jednak, że produkt będzie droższy dla użytkownika. Nie otrzymujemy również żadnych danych osobowych od użytkownika, ponieważ nie śledzimy go za pomocą plików cookie. Prowizja pozwala nam nadal oferować naszą platformę bezpłatnie, bez konieczności narażania naszej niezależności.
To, czy otrzymujemy pieniądze, czy nie, nie ma wpływu na kolejność produktów w naszych porównaniach, ponieważ chcemy oferować najlepszą możliwą zawartość. Niezależne i zawsze aktualne. Chociaż staramy się zapewnić szeroki zakres ofert, nasze produkty czasami nie zawierają wszystkich informacji o wszystkich produktach lub usługach dostępnych na rynku. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby codziennie ulepszać nasze treści.
Ludmiła jest naszą pasjonatką technologii telewizyjnych. Mając oko do każdego szczegółu i zamiłowanie do obrazów o wysokiej rozdzielczości, odkryła swoją fascynację telewizorami wszelkiego rodzaju w młodym wieku. Jej pasja doprowadziła ją do uzyskania dyplomu z elektroniki i lat pracy w branży telewizyjnej.
Jej dogłębna wiedza i niestrudzone badania sprawiają, że jest autorką, której można zaufać we wszystkich kwestiach związanych z telewizją.
Agnieszka podziela pasję Ludmiły do telewizorów i stała się prawdziwym ekspertem w tej dziedzinie. Z zamiłowaniem do innowacyjnych technologii i ciekawością, która nie zna granic, wnosi świeże perspektywy do świata technologii telewizyjnej.
Agnieszka zdobyła swoją bogatą wiedzę przez lata badań. Jej wypowiedzi są pouczające i entuzjastyczne.
Założona w 2009 roku firma TV Time ma długą historię pomagania ludziom w podejmowaniu mądrych decyzji. Zbudowaliśmy tę reputację przez wiele lat, pomagając naszym czytelnikom w codziennych pytaniach i decyzjach. Pomogliśmy tysiącom czytelników znaleźć odpowiedzi.
Nasze treści dotyczą tematów, które są szczególnie istotne dla Ciebie jako odbiorcy - zawsze szukamy najlepszych porównań, wskazówek i porad dla Ciebie.
TV Time działa zgodnie z zdefiniowaną polityką redakcyjną. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twoje interesy są naszym priorytetem. Autorzy TV Time badają niezależne treści, aby pomóc Ci w codziennych problemach i ułatwić podejmowanie decyzji zakupowych.
Nasze zasady
Twoje zaufanie jest dla nas ważne. Dlatego pracujemy niezależnie. Chcemy dostarczać naszym czytelnikom obiektywnych informacji, dzięki którym będą w pełni poinformowani. Dlatego ustanowiliśmy standardy redakcyjne oparte na naszym doświadczeniu, aby zapewnić pożądaną jakość.
Treści redakcyjne są weryfikowane przez naszych dziennikarzy i redaktorów w celu zapewnienia naszej niezależności. Wyznaczamy wyraźną granicę między naszymi reklamodawcami a redakcją. Dlatego też nasz wyspecjalizowany zespół redakcyjny nie otrzymuje bezpośredniego wynagrodzenia od reklamodawców na naszych stronach.
Niezależność redakcyjna
Ty, jako czytelnik, jesteś w centrum naszej pracy redakcyjnej. Najlepsze porady dla Ciebie - to nasz największy cel. Chcemy pomagać w rozwiązywaniu codziennych problemów i podejmowaniu właściwych decyzji.
Aby mieć pewność, że na nasze standardy redakcyjne nie mają wpływu reklamodawcy, wprowadziliśmy jasne zasady.
Nasi autorzy nie otrzymują żadnego bezpośredniego wynagrodzenia od reklamodawców na naszych stronach. Możesz zatem polegać na niezależności naszego zespołu redakcyjnego.
Jak zarabiać pieniądze i pozostać niezależnym? Pokażemy ci. Nasi redaktorzy i eksperci mają wieloletnie doświadczenie w badaniu i pisaniu treści zorientowanych na czytelnika.
Naszym głównym celem jest dostarczenie czytelnikom wartości dodanej i pomoc w codziennych pytaniach i decyzjach zakupowych.
Zadajesz sobie pytanie, jak zarabiamy pieniądze i pozostajemy niezależni. Mamy na to odpowiedź. Nasi eksperci, dziennikarze i redaktorzy od wielu lat pomagają naszym czytelnikom w codziennych pytaniach i decyzjach. Nieustannie staramy się dostarczać naszym czytelnikom i konsumentom fachowych porad i narzędzi, których potrzebują, aby odnieść sukces w swojej życiowej podróży.
TV Time przestrzega ścisłej polityki redakcyjnej, więc możesz ufać, że nasze treści są uczciwe i niezależne. Nasi redaktorzy, dziennikarze i reporterzy tworzą niezależne i dokładne treści, które pomagają w podejmowaniu właściwych decyzji. Treści tworzone przez nasz zespół redakcyjny są zatem obiektywne, oparte na faktach i nie podlegają wpływom naszych reklamodawców.
Dbamy o przejrzystość tego, w jaki sposób możemy zaoferować wysokiej jakości treści, konkurencyjne ceny i przydatne narzędzia, wyjaśniając przy każdym porównaniu, w jaki sposób powstało. Daje to najlepsze możliwe wyobrażenie o kryteriach zastosowanych do kompilacji porównań i na co należy zwrócić uwagę podczas ich czytania. Nasze porównania zostały opracowane niezależnie od płatnych reklam.
TV Time jest niezależnym, finansowanym z reklam wydawcą i porównywarką. Porównujemy ze sobą różne produkty na podstawie różnych niezależnych kryteriów.
Jeśli klikniesz jeden z tych produktów, a następnie kupisz coś, na przykład, możemy otrzymać prowizję od odpowiedniego dostawcy. Nie spowoduje to jednak, że produkt będzie droższy dla użytkownika. Nie otrzymujemy również żadnych danych osobowych od użytkownika, ponieważ nie śledzimy go za pomocą plików cookie. Prowizja pozwala nam nadal oferować naszą platformę bezpłatnie, bez konieczności narażania naszej niezależności.
To, czy otrzymujemy pieniądze, czy nie, nie ma wpływu na kolejność produktów w naszych porównaniach, ponieważ chcemy oferować najlepszą możliwą zawartość. Niezależne i zawsze aktualne. Chociaż staramy się zapewnić szeroki zakres ofert, nasze produkty czasami nie zawierają wszystkich informacji o wszystkich produktach lub usługach dostępnych na rynku. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby codziennie ulepszać nasze treści.
Niezależnie od obecnie jeszcze możliwej do opanowania sprzedaży telewizorów 3D i wciąż niewielkiej liczby widzów, przyszłość wydaje się być trójwymiarowa także dla nadawców telewizyjnych. Tak przynajmniej przewidują badacze rynku z In-Stat, którzy przewidują duży wzrost stacji telewizyjnych nadających 3D na całym świecie. Czyniąc to, przytaczają również liczby: Do 2015 roku ponad 100 kanałów ma mieć możliwość prezentowania treści 3D. Już w tym roku do kanałów 3D, które zostały już uruchomione w Europie, Azji i Ameryce Północnej, ma dołączyć duża liczba kanałów 3D. Do tej pory suwerenność biznesową w tym segmencie mieli dostawcy płatnej telewizji i ich systemy video-on-demand (VOD).
Zdaniem ekspertów, kanały, które zdobyły już pierwsze doświadczenia z 3D VOD, w średniej perspektywie włączą do swojej oferty klasyczne kanały 3D. In-Stat spodziewa się w tym kontekście swoistego efektu domina, w którym wśród kanałów płatnych pojawi się duża presja konkurencyjna, przez co każdy z operatorów będzie starał się przeciwdziałać nowej ofercie jeszcze lepszą, aby zapobiec odpływowi klientów. Pozytywnym efektem ubocznym będzie prawdopodobnie obniżenie kosztów produkcji materiałów 3D, co spowoduje szybki wzrost produkcji treści.
Napisany przez Ludmiła Adamska Członek naszego zespołu redakcyjnego
Ludmiła jest naszą pasjonatką technologii telewizyjnych. Mając oko do każdego szczegółu i zamiłowanie do obrazów o wysokiej rozdzielczości, odkryła swoją fascynację telewizorami wszelkiego rodzaju w młodym wieku. Jej pasja doprowadziła ją do uzyskania dyplomu z elektroniki i lat pracy w branży telewizyjnej.
Jej dogłębna wiedza i niestrudzone badania sprawiają, że jest autorką, której można zaufać we wszystkich kwestiach związanych z telewizją.
Pod redakcją Agnieszka Wieczorek Członek naszego zespołu redakcyjnego