Grundig dodaje nowe telewizory do swojej oferty

Grundig rozpoczyna swoją ofensywę sprzedażową w 2011 roku z gamą nie mniej niż 14 nowych modeli telewizorów. Seria „Fine Arts” oferuje telewizory hybrydowe LED, w tym dwa z obsługą 3D, z funkcją telewizji internetowej i bezpośrednim dostępem do treści multimedialnych. Specjalna seria „Sports Vision” ma zadowolić odpowiadających jej fanów, a przyjaciele nietypowego designu powinni cieszyć się serią „White Line”, czyli limitowaną edycją specjalną w kolorze polarnej bieli. Wszystkie nowe modele Grundiga mają możliwość nagrywania przez USB. Wśród hybrydowych telewizorów LED skupiono się na sieci; nowe Vision 7 i Vision 8, a także Fine Arts LED 32 umożliwiają wymianę treści multimedialnych w sieci domowej za pośrednictwem DLNA.

Czytaj więcej

Toshiba prezentuje telewizor 3D bez okularów

Większe niż 40 cali, obsługujące 3D i nie wymagające okularów – to cechy nowych telewizorów Toshiby, którymi Japończycy wywołali sensację na targach CES w Las Vegas. Na szczególną uwagę zasługuje przekątna ekranu, dla której po raz pierwszy w tym rozmiarze dostępne są „bezokulary”. Podkreśla to pozycję firmy Toshiba jako lidera w najważniejszych pod względem handlowym obszarach rynku elektroniki użytkowej. Wprowadzenie na rynek pierwszych dużych telewizorów 3D bez okularów planowane jest w Europie na najbliższy rok gospodarczy, pomiędzy kwietniem 2011 a marcem 2012.

Czytaj więcej

Sony prezentuje nowe telewizory LCD BRAVIA

Firma Sony zaprezentowała na targach CES 2011 w Las Vegas świeży skład serii BRAVIA. Modele te są przyszłościowe i oferują dostęp do Internetu. Prawie wszystkie typy posiadają nowy standard HbbTV. BRAVIA Internet Video, Qriocity i bezpłatny dostęp do Internetu przez przeglądarkę internetową czynią z serii BRAVIA prawdziwe centrum rozrywki. Nowe procesory o nazwie „X-Reality” i „X-Realtity Pro” dodatkowo poprawiają jakość obrazu. Popularne internetowe usługi wideo BRAVIA zostały rozszerzone, a wybór Qriocity (wideo na żądanie) również stał się bogatszy.

Czytaj więcej

Promocja Samsunga „Teraz 3 razy dobry telewizor”

Samsung chce dać swoim klientom bonus w postaci „Shreka” plus. Klienci, którzy wybiorą telewizory LED z serii C7700 (zwycięzca testu Stiftung Warentest) lub C8790 w uczestniczących w akcji sprzedawcach w okresie od 31 stycznia do 27 lutego, będą mogli cieszyć się nagrodzonym Oscarem serialem animowanym „Shrek”, w ekskluzywnej kolekcji Blu-ray 3D, a także otrzymają bonus w wysokości do 200 euro. Samsung, we współpracy z agencją „marken mehrwert”, zajmie się całym procesem i dostarczy detalistom rozbudowany pakiet komunikacyjny PoS.

Czytaj więcej

Samsung Smart TV z ultracienką ramką

Na targach CES w Las Vegas Samsung zaprezentował nową kategorię produktów z nową serią Smart TV. Skupia się na „dzieleniu się efektownymi momentami”. Aby to osiągnąć, treści online i offline są łączone w celu stworzenia całościowego doświadczenia. Aby obraz telewizyjny wydawał się większy, a treści bardziej rzeczywiste, modele Smart TV zostały wyposażone w ultracienkie, niemal niewidoczne ramki, dzięki czemu treści internetowe, takie jak filmy z YouTube, mogą być wyświetlane w niewidzianej wcześniej jakości. Na targach CES zadebiutowały serie telewizorów LED D8000, D7000 i D6500 firmy Samsung oraz telewizory plazmowe D8000.

Czytaj więcej

CES 2011: Przegląd nowości telewizyjnych

Targi CES 2011 już za nami. I dzięki temu już prawie wiemy, czego możemy się spodziewać w roku telewizyjnym 2011. Bo gigantyczna impreza w Las Vegas uważana jest za najważniejszy pomiar trendów w roku. Wśród tysięcy nowych produktów szczególnie interesują nas telewizory. I choć nie było tu wielkiej rewolucji, to jednak dało się zauważyć kilka wyraźnych trendów. Producenci ośmielają się bardziej, telewizory są coraz bardziej wymyślne. Jutrzejsze ekrany są również większe i inteligentniejsze. Odważamy się na pierwsze spojrzenie na klasę 2011, które jest warte uwagi nawet jeśli nie chcecie kupować luksusowych nowości.

Czytaj więcej

Producent telewizorów: Samsung od 5 lat jest „na szczycie”

Z udziałem w rynku wynoszącym ponad 21 procent, Samsung po raz kolejny jest światowym liderem wśród producentów telewizorów. W Niemczech czołowa pozycja została nawet przedłużona z nowym rekordem 25,5 procent. Dane, które zostały opublikowane w komunikacie prasowym, pochodzą od renomowanego instytutu badań rynkowych Displaysearch. Samsungowi udało się więc w imponujący sposób utrzymać pozycję lidera rynku w segmencie telewizorów przez okres 19 kwartałów, co odpowiada prawie 5 latom. W tym kontekście Hans Wienands, wiceprezes ds. elektroniki użytkowej w firmie Samsung, określił stacjonarny handel specjalistyczny jako niezbędny gwarant sukcesu. Zapowiedział, że współpraca z handlem zostanie jeszcze bardziej zintensyfikowana dzięki specjalnym ofertom usług.

Czytaj więcej

Lenuss IDTV HDTV42STC12 z Ci i dyskiem twardym

Do oferty Sky Vision dołączył właśnie nowy telewizor włoskiego producenta Lenuss z Południowego Tyrolu. 42-calowy telewizor LCD posiada rozdzielczość Full HD, 100Hz, interfejs CI Plus oraz zintegrowany dysk twardy o pojemności 500 GB. Ten ostatni daje możliwość nagrywania programu telewizyjnego. Lenuss ma w swoim portfolio również telewizory kompatybilne z unicable, które umożliwiają podłączenie zewnętrznego dysku twardego przez USB. Nowy telewizor LCD oferowany w ramach Sky Vision nazywa się HDTV42STC12, ma wbudowany odtwarzacz multimedialny i jest przeznaczony do treści HD+.

Czytaj więcej

Pierwszy na świecie poklatkowy spot 3D firmy Toshiba

Biorąc pod uwagę wszechobecny boom na 3D, przeniesienie reklam w trzeci wymiar było tylko kwestią czasu. Firma elektryczna Toshiba podjęła teraz wyzwanie i w wybranych kinach wyświetla pierwszy na świecie poklatkowy spot 3D. Spot pokazuje, jak z białej kartki papieru powstają figury origami, a w końcu nowe, innowacyjne produkty. Japończycy w ramach swojej aktualnej kampanii wyprodukowali dwa różne spoty, promujące nowe telewizory 3D z serii WL768 oraz notebooka Portégé R700. Start, obejmujący telewizję, handel detaliczny i online, nastąpił w grudniu 2010 roku.

Czytaj więcej

Meble telewizyjne Spectral do telewizora LED Samsung C9090

Spectral, specjalista w dziedzinie mebli z siedzibą w Szwabii, stworzył najwyższej klasy rozwiązanie pokojowe specjalnie dla telewizora premium C9090 firmy Samsung, które ma zaspokoić najbardziej wymagające gusta pod względem fasonu, wyboru materiałów i wzornictwa. Wysokiej jakości meble telewizyjne doskonale harmonizują z ultra smukłym designem telewizora LED C9090 w kolorze srebrnego szczotkowanego aluminium, są indywidualnie przycinane na wymiar i w razie potrzeby można je również powiększyć poprzez dodanie kolejnych elementów. Oznacza to, że na przykład system kina domowego HT-C9959W firmy Samsung może być również zintegrowany z tą luksusową atmosferą mieszkalną.

Czytaj więcej