Czy to, co należy do siebie, wreszcie się zrosło? Przyjazne dla konsumenta połączenie działania telewizji i Internetu to z pewnością jedna z atrakcji targów IFA odbywających się w Berlinie od 4 do 9 września. Podążając za tym trendem fuzji, japoński producent LG Electronics „ściągnął na pokład” potężnego partnera w postaci internetowego sklepu wideo Maxdome. Jak zapowiadają obie firmy, telewizor ze zintegrowaną biblioteką wideo Maxdome zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publicznie na targach IFA.
Chociaż ten telewizor również wymaga połączenia z Internetem, nie wymaga komputera ani dekodera. Dzięki telewizorowi użytkownik ma natychmiastowy dostęp do ponad 20 000 filmów Maxdome. Ciekawscy będą musieli uzbroić się w cierpliwość – w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2010 roku niemiecki handel specjalistyczny i detaliczny będzie miał gotową ofertę.
Maxdome, spółka joint venture grupy ProSiebenSat.1 i United Internet AG, oferuje ponad 20 000 tytułów z dziedziny muzyki, kreskówek, sportu, seriali, komedii i oczywiście przede wszystkim filmów fabularnych. Jako pojedyncze pobranie lub na zasadzie wypożyczenia w abonamencie, z oferty można korzystać „do końca”, podobnie jak z DVD.