Specjaliści z Digitimes Research sugerują, że w 2008 roku pięciu największych producentów telewizorów LCD będzie miało dla siebie około 74% udziału w rynku. Oczekuje się, że producenci Samsung, LG Electronics, Sharp, Philips i Sony sprzedadzą ponad 100 milionów telewizorów LCD. To po raz kolejny podkreśla, że rynek telewizorów LCD przeżywa ogromny rozkwit, a popyt z trudem może być zaspokojony przez produkcję. Szczególnie Samsung wysoko postawił sobie poprzeczkę na nowy rok i spodziewa się sprzedać nawet 18 milionów zestawów. Za nim jest Sony z 15 mln, LG Electronics i Philips po 14 mln oraz Sharp z 13 mln telewizorów LCD.
Ponad 100 milionów telewizorów LCD może być jednak dostarczonych tylko wtedy, gdy współpraca pomiędzy firmami i producentami paneli będzie funkcjonować optymalnie. Jeśli to się nie uda, to trudno będzie sprostać wysokiemu zapotrzebowaniu. Wysoki popyt ma szczególnie pozytywny wpływ na producentów paneli. Tajwańscy producenci Acer Unipac Optronics (AUO), Chungwa Picture Tubes (CPT) oraz Chi Mei Optoelectronics spodziewają się dostarczyć w 2008 roku około 40 milionów paneli. Na czele znajduje się AUO, z przewidywaną liczbą 21,8 mln, oraz CMO, z około 18 mln.
W celu umożliwienia uzyskania wysokich ilości większość producentów ponownie będzie coraz częściej współpracować z wiodącymi producentami kontraktowymi, aby jeszcze bardziej przyspieszyć produkcję poszczególnych części.