1. Strona główna
  2. »
  3. Telewizja
  4. »
  5. Wiadomości telewizyjne
  6. »
  7. Nowa oferta telewizorów LCD i plazmowych firmy Samsung

Nowa oferta telewizorów LCD i plazmowych firmy Samsung

samsung-lcd-plasma-tv-sortiment

Nowa oferta telewizorów LCD i plazmowych firmy Samsung

Design meets innovative technology – to hasło najlepiej opisuje nową ofertę telewizorów firmy Samsung, na którą składa się kilkanaście serii telewizorów LCD i plazmowych o rozmiarach paneli od 19 do 63 cali. Największą atrakcją są telewizory LCD z serii C750 oraz telewizory plazmowe z serii C7790, w których nawet wymagający maniacy technologii przeżyją prawdziwe El Dorado: Z 3D w nowy wymiar, samodzielne tworzenie programów telewizyjnych dzięki inteligentnej funkcji nagrywania PVR, licznym aplikacjom Samsung Apps lub poprzez przyjazny dla użytkownika dostęp do sieci domowej dzięki funkcji AllShare. Dzięki wzornictwu Crystal TV Look w kolorze perłowej czerni lub srebrnego tytanu, nowe telewizory będą przyciągać wzrok w każdym salonie.

Samsung postanowił również rozpieszczać swoich klientów trójwymiarowo. Chociaż około 40 procent niemieckich gospodarstw domowych wciąż nie posiada telewizorów z obsługą HD, mówi Hans Wienands, Business Director CE w firmie Samsung, w nowej ofercie produktów każdy klient znajdzie teraz odpowiedni zestaw. Na przykład nowe telewizory 3D C750 i C7790, doskonale dopasowane pod względem wzornictwa i technologii do dodatkowych urządzeń Samsung i dające się połączyć z amplitunerem AV HW-C779S oraz odtwarzaczem 3D Blu-ray BD-C6900. Razem tworzą imponujący, trójwymiarowy świat obrazu i dźwięku.

Samsung 3D-Plasma-TV C7790Zdjęcie: Telewizor plazmowy 3D Samsung C7790

Uwzględniono nawet te irytujące rozmowy telefoniczne, które mają tendencję do występowania podczas najbardziej ekscytującej sceny filmu. Tutaj funkcja timeshift umożliwia zapis rozdzielczości thrillera na zewnętrznym dysku twardym lub innym nośniku pamięci za pośrednictwem połączenia USB, poprzez naciśnięcie przycisku nagrywania na pilocie nowych modeli C750 i C7790.

To, że telewizor coraz częściej staje się centrum multimedialnym, po raz kolejny widać w nowych modelach Samsunga. Rozbudowane możliwości pozwalają na przykład na oglądanie nowych klipów muzycznych z serwisów wideo, takich jak YouTube, podczas irytujących przerw reklamowych, wymianę najpiękniejszych zdjęć urodzinowych za pośrednictwem Picasy w sieci domowej czy sprawdzanie nastrojów na giełdzie. Samsung obiecuje szczególnie łatwą i szybką obsługę wszystkich funkcji.

Do tego dochodzi wiele aktualnych i cenionych aplikacji Samsunga, które są dostępne dzięki całkowicie odnowionej funkcji Internet@TV w telewizorach LCD od serii C650, a w telewizorach plazmowych od serii C6500. Serwisy internetowe takie jak Tagesschau, Picasa, Accuweather.com, YouTube, Twitter, History Chanel czy BILD.de NEWS pojawiają się więc na ekranie w bardzo nieskomplikowany sposób, bez komputera. Funkcja „AllShare” czyni całość jeszcze bardziej futurystyczną: sterowanie telewizorem za pomocą telefonu komórkowego, odpowiedni dźwięk z dysku twardego, najnowsze zdjęcia z imprez z radiową transmisją do telewizora – wszystko jest możliwe, bo „AllShare” automatycznie sieciuje urządzenia Samsunga. Nawet czytanie SMS-ów na telewizorze jest możliwe.

Pierwsze nowe modele plazm i LCD są dostępne od marca.

Powiązane artykuły