Japoński gigant elektroniczny Sony jest reprezentowany na targach CES w Las Vegas z 38 nowymi telewizorami LCD, gdzie tym razem nacisk położony jest na nową technologię 3D. Wyróżnia się seria modeli Bravia XBR-LX900 firmy Sony, z wyświetlaczami o przekątnej od 40 do 60 cali, nowym podświetleniem LED, zintegrowaną siecią WLAN i nową technologią 3D, czyli wszystkimi nowinkami technicznymi, które można sobie obecnie wyobrazić. Wśród wielu atrakcji nowej serii LX900 należy wymienić technologię Motionflow 240Hz, zintegrowaną już funkcję 3D, do której nadal wymagane są okulary Active Shutter, a także silnik Bravia Engine 3, który ma podobno zapewniać wrażenia ostrego obrazu i znaczną redukcję szumów. Rozdzielczość Full HD jest obowiązkowa dla wyświetlaczy o rozmiarach od 40 cali.
Poza stałym połączeniem online przez WLAN i podłączeniem do komponentów z certyfikatem DLNA w sieci domowej, telewizory mają też podobno błyszczeć doskonałym współczynnikiem kontrastu dzięki Edge LED Backlight. Ponadto liczne możliwości zastosowania oferowane są poprzez dostęp do usług internetowych, około 25 dostawców w samym USA. Kolejną innowacją jest zintegrowany w serii LX900 oszczędzacz energii, tzw. czujnik obecności. Rejestruje, kiedy konsument nie ogląda telewizji po włączeniu zestawu, przyciemnia obraz i optymalizuje obraz i dźwięk w zależności od pozycji siedzącej użytkownika. Nowe modele Bravia będą dostępne w Niemczech od lipca 2010 roku; informacje o cenach nie są jeszcze dostępne.